Przejdź do głównej zawartości

Sale weselne Zaniemyśl - szukając okazji i rabatów

Coraz częściej wyszukując ofert w sieci możemy trafić na ciekawe promocje jakie oferują nam sale weselne z wielkopolski.

Całkiem niedawno obiektem mojego wyszukiwania stał się Zaniemyśl w Wielkopolsce, który jest całkiem niedaleko Środy Wielkopolskiej czy też od drugiej strony patrząc Kórnika. Miejscowość położona nad przepięknym jeziorem, pośrodku którego znajduje się wyspa a na niej restauracja Wyspa Edwarda. Możemy się na nią dostać promem będącym świetna atrakcją jeśli zamierzamy się tam wybrać z naszymi pociechami

Jak na w sumie niedużą miejscowość oferta gastronomiczna jest bardzo bogata. Organizacją wesel w Zaniemyślu miedzy innymi zajmuje się:

Wyspa Edwarda - o której już wcześniej pisałem, mogąca pomieścić aż 300 gości w przypadku przyjęć weselnych natomiast również lokal posiada bardzo bogata ofertę noclegową.

Dworek Fantazja - przygotowany do ugoszczenia 140 gości i oferujący również doskonale warunki organizacji przyjęć i wesel na świeżym powietrzu (wesele boho - post powiązany)

Gościniec Jankowski - zachęcający doświadczeniem właścicieli w organizacji wesel w Zaniemyślu na 150 osób. Podobnie jak w przypadku Dworku kuszący przepięknym ogrodem.

Restauracja Pozytywka - w ofercie której znajdują się również wesela i przyjęcia na 55 gości. Lokal idealnie nadający się na kameralne przyjęcia rodzinne w Zaniemyślu przyciągający rustykalnymi dekoracjami i rodzinna atmosfera.

Hotel Belfer - który oprócz bezkonkurencyjnej oferty hotelowej genialnie dotrzymuje kroku renomowanym domom weselnym. Tutaj oferta weselno-przyjęciowa na 70 osób, a dzięki dużej bazie noclegowej każdy po zabawie może liczyć na zakwaterowanie.

Ośrodek Bojanowe Gniazdo - który oprócz oferty konferencyjnej również organizuje wesela na 85 osób.

Restauracja Bukacik - dzięki czterdziesto-letniemu doświadczeniu sprosta weselom na aż 150 osób.

Dworek Młodzikowo - który myślę ze gościnnie również może znaleźć się na mapie weselnej Zaniemyśla a w którym przyjęcia organizowane są do 120 gości

Jak powyżej widach każdy w tej miejscowości znajdzie miejsce na wesele lub inne przyjecie okolicznościowe.

Wracając jednak do okazji, promocji i rabatów;) przeszukując serwisy weselne oraz inne źródła w których znajdziemy informacje jakie sale weselne w Zaniemyślu się znajdują, godnym polecenia jest serwis Wspaniale Wesele gdzie już na głównej stronie w dziale "okazje i rabaty" znajdziemy ofertę niektórych z powyższych lokali.
Jedno jest pewne ze oferta jak i same lokale z Zaniemyśla przyciągają nie tylko mieszkańców tej uroczej miejscowości ale i również mieszkańców z samego Poznania, Środy Wielkopolskiej ale i tez Śremu czego dowodem jest chociażby bardzo wiele pozytywnych opinii jakie możemy na tematy tych lokali wyczytać w sieci.

1. A mial ktos wesele w hotelu Belfer? Zastanawiam sie bardziej nad malym przyjeciem ale zalezy mi na noclegu.

2. Bardzo fajna sala i godna polecenia to Dworek Młodzikowo. Pełna profeska:)

3. Witajcie:) bardzo przepraszam lecz omyłkowo usunąłem 2 pierwsze komentarze i nie mam możliwości ich przywrócenia... Pierwszy dotyczył zapytania czy ktoś ma jakieś doświadczenie z jakimś z powyższych lokali natomiast drugi był odpowiedzią na zapytanie, osoba odpowiadająca poleca dworek Młodzikowo:) Jeszcze raz przepraszam za taką sytuację:)

4. my mielismy na wyspie Edwarda w Zaniemyślu- ślub pod drzewami, bez sali, na trawie- pieknie było...podziele sie chetnie wrażeniami

1. Czesc, napisz coś wiecej, bo jestem zainteresowana 🙂

2. zapraszam na Ich prezentacje:) https://wspanialewesele.com.pl/oferta/4533.organizacja-wesel-zaniemysl-wyspa-edwarda

3. Ja niestety szczerze odradzam Wyspę Edwarda, chyba, że ktoś lubi duże ryzyko. Chcieliśmy zarezerwować tam termin na uroczystość - umówiliśmy się w lipcu tego roku na spotkanie - menadżerka Paulina pokazała nam miejsce, oprowadziła po wyspie, pokazała pokoje i zaproponowała dostępne terminy w 2020r. Zdecydowaliśmy się na jeden z dostępnych terminów, przy czym prosiła, żebyśmy poczekali 2 tygodnie na umowę, bo ma syna w szpitalu i nie da rady jej wcześniej dla nas przygotować, prosiła, żeby się przypomnieć. Po 2 tygodniach nie dostaliśmy umowy, więc przypomnieliśmy się mailowo - niestety nie dostaliśmy odpowiedzi. Próbowaliśmy się dodzwonić, pisaliśmy jeszcze maile i wiadomości na Facebooku - bezskutecznie. W końcu po jakimś czasie udało nam się dodzwonić - menadżerka poinformowała nas na szybko, że mają obecnie jakieś problemy z wynajęciem wyspy na przyszły rok - nie wiadomo, czy przedłużą im umowę (właścicielem wyspy jest gmina) i będzie coś wiedziała za kilka dni lub za 2/ 3 miesiące - wspominała, że problem jest spory, bo mają już dużo rezerwacji na przyszły rok na różne uroczystości. Niestety po kilku dniach znowu mieliśmy problem z kontaktem - telefony nie były odbierane, maile pozostawały bez odpowiedzi, na Facebooku nasze wiadomości były odczytane (jest to wyświetlane), niestety nikt nam nie odpisywał. Chcieliśmy pojechać na miejsce, ale stwierdziliśmy, że najwięcej i najpewniej będziemy wiedzieli od źródła, czyli od właściciela. Zadzwoniliśmy więc do gminy i pani urzędniczka była bardzo zdziwiona, że ktoś w ogóle proponował nam w lipcu jakiekolwiek terminy na przyszły rok, bo już od kilku miesięcy doskonale wiedzieli, że sytuacja na przyszły rok jest niepewna - prawdopodobnie będzie jakaś sprawa w sądzie a najwcześniej (być może) wyjaśni się cokolwiek na jesień. Miejsce było dla nas warte poczekania, ale jednak jeśli ktoś chciałby tam organizować jakąś uroczystość, do której będzie potrzebował także innych usługodawców (np. ślub i będzie chciał fotografa, dj czy kamerzystę), to jest to już ogromne ryzyko - nigdy nie wiadomo, czy właściciel wynajmie miejsce, czy nie i jeśli na miesiąc czy dwa przed ślubem będą takie problemy, to chyba nie warto. Umowę niby mieli mieć jeszcze na wiele lat a jednak coś poszło nie tak i nie wiadomo, kiedy znowu pójdzie coś nie po ich myśli. Polecam brać miejsca, które użytkuje właściciel i nie będzie takich problemów :)

4. Dodam jeszcze, że zachowanie menadżerki też jest dość zaskakujące - chcieliśmy po prostu uzyskać jakąkolwiek informację, więc liczyliśmy na jakąkolwiek odpowiedź - czy coś już wiadomo, czy trzeba czekać. Zanim zadzwoniliśmy do gminy mówiła nam, że termin jest na 100% nasz - jest to kompletnie nieodpowiedzialne, zwłaszcza, że przy tej rozmowie sama nam powiedziała o problemach z użytkowaniem wyspy na przyszły rok. W zasadzie dopiero urzędniczka nas poinformowała, że sprawa jest poważniejsza. Nie wiadomo też, czy przy jakichkolwiek innych problemach menadżerka nie przestałaby nagle się z nami kontaktować.

5. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o na prawdę eleganckie sale weselne usytuowane w niepowtarzalnych miejscach, warto jest zajrzeć tutaj https://www.ranchopodbocianem.pl . Mają do dyspozycji piękny i ogromny ogrów, więc wesele latem w tym miejscu będzie na pewno cudowne!

6. lista prezentacji lokali z Zaniemyśla https://wspanialewesele.com.pl/szukaj?fraza=Zaniemysl

7. Słuchajcie, jeśli chodzi o organizację wesela to wpadł mi do głowy jeszcze taki pomysł, że może dobrym pomysłem byłoby wynająć tego typu https://www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych namiot weselny i właśnie w nim urządzać przyjęcie. Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie?

8. Wieczór kawalerski kumpla odbył sie w klubie neworleans.pl/wieczor-kawalerski-w-warszawie . Jeżeli szukacie miejsca na Wasz wieczór, to szczerze polecam. Piękne tancerki, klimatyczna sala oraz dobrze wyposażony bar .

1. Jeśli chodzi o Warszawę to akurat polecam TANCERKĘ EROTYCZNĄ ELE plus taki, że nie trzeba nigdzie chodzić:)

9. Świetny wpis. Warto było tutaj zajrzeć.

10. Przepiękne miejsca, szczerze mówiąc nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Bardzo pomocny wpis.

1. Bardzo dziękuje za pozytywne słowa:) lokale nadal funkcjonują pomimo upłynięcia już długiego czasu od momentu publikacji tego artykułu. Jeśli Pani szuka ciekawych miejsc w Wlkp to zachęcam do odwiedzenia serwisu Wspaniałe Wesele

11. Świetny wpis. Na pewno odwiedzę te miejsca. Dziękuję.

1. Bardzo dziękuję za uznanie:) zapraszam na odwiedzenia serwisu Wspaniałe Wesele gdzie znajdzie Pani nie tylko wiele nowych lokali, które w rejonie Zaniemyśla się otworzyły, ale również wiele dodatkowych atrakcji i promocji jakie firmy z WLKP przygotowały dla swoich klientów:)

12. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie:) a dodatkowo jeśli szuka Pani sal własnie okolicy Zaniemyśla to zachęcam do odwiedzenia serwisu Wspaniałe Wesele gdzie znajdzie Pani Sale Weselne w Zaniemyślu

13. Piękne sale, bardzo podoba mi się ten blog.

14. Bardzo fajny blog cieszę się że tu trafiłam.

15. nowości się ciągle pojawiają na rynku

16. Dobre tematy poruszasz na tym blogu.

Popularne posty z tego bloga

Wesele pod Poznaniem?? - Sala weselna Lusowo

Szukając  sali weselnej w Poznaniu  lub okolicach musimy zastanowić się na jakich wartościach sali weselnej nam najbardziej zależy. Gdzie szukać sprawdzonych ofert? XXI wiek na szczęście daje nam wiele narzędzi, dzięki którym możemy na bieżąco śledzić aktualności oraz  oferty sal i domów weselnych , które w ofercie maja  organizację wesel w Poznaniu  i okolicach. Do naszej dyspozycji jest wiele serwisów weselnych ale również bardzo dobrym narzędziem jest również sama Mapa Google, która coraz częściej nie tylko jest aktualizowana przez administratorów reklam, ale również przez samych użytkowników map, klientów, którzy korzystali z usług danych lokali oraz tzw "lokalnych przewodników" zajmujących się bieżącym aktualizowaniem informacji o miejscach i to również niedawno powstałych. Dojazd  gości  na wesele. Jeśli decydujemy się na organizację  wesela w samym centrum Poznania , na pewno odpada nam problemem z dojazdem naszych gości z USC lub kościoła. Koszty transportu

Najlepsze pomysły na wieczór Panieński i Kawalerski w Poznaniu

Częstym tematem rozmów, a zarazem w pewnym sensie problemem, który pojawia się przed przyszłymi nowożeńcami jest organizacja i spędzenie wieczoru kawalerskiego i panieńskiego . Każdy przecież chce, aby wieczór, który na długie lata ma pozostać w pamięci wszystkich  uczestników, był wyjątkowy i pełen pozytywnych i "bezpiecznych" wrażeń. No tak.... ale ludzie są różni, lubią różne rzeczy, jedni lubią aktywnie spędzać czas, a jeszcze inni wolą spędzić swój wieczór w czterech ścianach swojego mieszkania w gronie swoich znajomych. Coraz więcej firm na rynku poznańskim zaczęło zajmować się kompleksowo od A do Z  organizacją wieczorów panieńskich oraz kawalerskich w Poznaniu . Coraz popularniejszymi atrakcjami i sposobem na spędzenie czasu z przyjaciółmi są między innymi escape-roomy, paintball, quady. Zmorą niejednej przyszłej panny młodej jest sama myśl o wieczorze kawalerskim jej partnera, ponieważ w głowie większości pań jest wizja, że wyjście przyszłego męża będzie